Hiss/diss



x. Sandaler på unga killar
Seriöst, skärp er killar! Sandaler är till för gamla gubbar och inte för unga killar. Det är så otroligt fult så det är sjukt. Stör mig så på när man spanar in en kille, man börjar vid ansiktet as usal och det ser helt okej ut, man fortsätter ner och ser att även magen ser ut att vara vältränad, klädstilen är riktigt snygg, sedan stannar man nere vid fötterna och ser SANDALER! Det förstör verkligen allt på hela killen. Det spelar ingen roll hur sjukt fint ansiktet var eller hur gullig han än må va som person. Sandaler är ett big no no och jag skulle aldrig i hela mitt liv visa mig tillsammans med en kille och kalla honom för pojkvän om han hade sandaler. Usch!

X. Åska
Förr när de åska brydde jag mig inte så mycket, jag har aldrig vart speciellt rädd för den. När jag var riktigt liten satt jag självklart i mammas knä som en liten apunge men när jag blev äldre brydde jag mig inte alls om den. Men nu har jag börjat bli rädd för den igen. När man var liten var man rädd för mullret och förstod inte att det var blixten som var farlig. Nu är jag sjukt rädd för blixten och det beror på alla olyckor som hänt de senaste åren. Är ju massor som har dött pga att blixten slått ner rätt på dom. Så himla hemskt!

X. Korta shorts med leggings under
Alltså tjejer, det är INTE snyggt att ha leggings under korta shorts. Det ser så jävla B ut så det är inte sant. På vintern kan det vara okej men det är inte snyggt då heller. Jag själv hade sådär när jag var liten och inte förstod bättre, men nu skulle jag aldrig få för mig att ta på mig ett par leggings under ett par shorts. NEVER! Det ser ut som om man blundat och valt kläder eller något. Visa benen och hud istället, ser så himla mycket finare och fräschare ut. Speciellt på sommaren. Då SKA det vara bara ben. Det bara är så!



Sommar rea
Sjukt bra med sommar rea måste jag säga. Har man lite ont med pengar men behöver kläder så ska man ju absolut passa på nu när det är rea i nästan alla butiker. Det är ju skit bra! Jag som jobbar och inte har ont om pengar köpte ändå mycket på rea när jag var på Öland. Bara för att kläderna är på rea och billigare än förut så är det inte trash för det. De finns hur mycker snyggt som helst att fynda på rea. Jag lovar!

♥ Morden i midsomer
De enda bra på tvn och det enda jag tittar på faktiskt. Tittar inte på något annat än det, för tv har verkligen blivit skit tråkig. När jag var mindre gick det massa bra filmer på helgerna, bra tvprogram på vardagarna osv. Men nu finns det inget bra att titta på. Bara morden i midsomer, vilket är en sjukligt bra brittisk kriminalserie. Det är olika avsnitt varje tisdag under hela sommaren. Det är alltid samma poliser, i samma by men med olika fall. Går varje tisdag på kanal 1 under hela sommaren. Värt att se!

♥ Öland
Känner mig bara tvungen till att hissa världens bästa ö, Öland! Nästan alltid sol och så himla mysiga miljöer, otroligt fina badstränder och de finns till och med kameler. Ön har allt att ge och det är bara att välja och vraka mellan allt. Det går inte att ha tråkigt när man är där och det ska till något väldigt extra här hemma för att man ska längta hem när man är där. Jag har bestämt mig för att börja plugga i kalmar efter gymnasiet och bo på Öland. Det kommer bli greaaat!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: vesna

hehe =)

2009-07-07 @ 21:30:12
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0