Hemma

Hemma igen nu, eller jag har faktiskt vart hemma snart en
timme. Har käkat och bytt om och sådära bara. Sitter i soffan
i tvrummet med mamma och pappa nu. Har fått på mig mina
mysiga pyjamasbyxor, haha very hot!

Känner mig hur trött som helst nu, men det går nog över efter
att jag suttit här en stund. Att jobba gick i alla fall hur bra som helst.
Var bara roligt folk som jobbade och det underlättar alltid!

Ska leta upp dagens låt nu som sötnosen Jasmine har valt.
Hörs snart, puss!

Amanda din bajs. Jag saknar dig :(


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: Jo den var bara bra :D

2009-07-26 @ 20:20:24
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

jävla puckooooo, i miss u 2!



som faan och!

2009-07-27 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0