Hemma igen

Kom hem för en dryg timme sen. Har som sagt
vart hemma hos ''A'' och när jag kom hem ringde
jag upp honom direkt. Så därför har jag inte
uppdaterat föräns nu.

Vi var själva hemma hos honom, för hans familj är
på kusten. (Han är inte med dom där nere eftersom 
han jobbar.) Dock ringde hans farmor typ tusen gånger
och tittade så han klarade sig. Haha, gulligt! Men vi tittade
i alla fall på en film, var ute en stund och satt mest och
pratade.

Han har inte telia så att han kan skicka gratis sms och han har
slut på pengar på sin mobil och hans Internet har gått sönder
pga åskan som vart, så jag tyckte synd om honom som inte
hade något kul hemma efter att jag dratt.

Så därför ringde jag honom och var social en timme
ungefär. Det uppskattades kan jag säga, och det gjorde
mig glad!

Hade en supermysig och rolig dag. Men jag hade inte trott
något annat. Vi hade ju inte träffats sen fredagen innan jag
åkte till Öland. Märkte att jag saknat honom mer än vad jag
trodde jag skulle göra. Haha, så det kan gå.

Ska svara på allas kommentarer nu tänkte jag. Hoppas
ni haft en lika bra dag som jag. Puss!

Don't tell me where the road ends, cause I just don't wanna know


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; härligt :)

jo, jag med. Dock blev min kväll inte som jag hade tänkt mig, men det kan du läsa om i mitt senaste inlägg ! ;)

2009-07-07 @ 00:04:44
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; haha :)

du är riktigt söt. och det behöver inte misstolkas, det är en komplimang, haha

2009-07-07 @ 00:18:25
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0