Hemma efter en lång dag

Hej sötisar! Förlåt att jag inte uppdaterade 14.00 som
jag sa att jag skulle. Men när jag precis skulle sluta vid
13.00 kom dom och frågade om jag kunde jobba till 17.00
istället. För det var så otroligt långa köer osv.

Givetvis stannade jag kvar. Cash is king you know. Mamma joinade
mig på min lunchrast och det var mysigt. Sedan åkte hon hem och jag
fortsatte jobba igen.

Fick vara ute på golvet för första gången idag. Först var jag vid frukten med
Annelie och herregud vilken skön människa hon är! Sedan fick jag plocka
bland tuggummi och godis hyllorna själv.

Satt i kassan som vanligt också och folk var ovanligt trevliga idag. Det gillas!
9 timmar gick faktiskt riktigt snabbt idag måste jag säga. Som sagt, jag älskar
verkligen mitt jobb. Jobbar 15.00-21.00 imorgon, can't wait!

Är sjukligt trött så nu ska jag gå och ta en powernap. Vi hörs om någon
timme igen. Då svarar jag på era kommentarer osv också.

Hoppas ni haft en bra dag, puss!

Jag saknar dig härtis. <3


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: . S

jag med! ^^

2009-07-23 @ 18:46:59
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0