Heeeemma :(

Då var man hemma igen då. Eller ja, vi var hemma vid 22.00 men då blev det en promenad med ''lillasyster'' direkt. Hon hade kärleksproblem och ville snacka med mig. Så det är ju klart jag ställer upp. Hennes problem var värre än mina.

Herregud, hon ska börja 7an till hösten men har ändå ett mer komplicerat kärleksliv än mig. Stackars lilla barn säger jag bara! Vi träffade Thilda en liten stund också. Som jag saknat henne! Längtar något otroligt mycket till lördag då jag åker till Kungshamn med henne. Kommer bli greaat!

Kan ju berätta lite om min dag idag annars. Började med frukost ute på altanen som vanligt på Öland, kändes hemskt att det var den sista för i år. Fast faktiskt så funderar vi på att åka tillbaka senare i sommar. Hoppas, hoppas, hoppas! Sedan fortsatte det med dusch och fix och storstädning av stugan. Lämnade stugan lite innan 12.00 och då åkte vi till minigolfbanan för att säga hej då till Håkan och Anita som har hand om banan.

Blev som så att vi spelade en sista gång också. Emil vann med en boll över mig, sedan kom pappa och sist Lena. Håkan och Anita bjöd på fika sedan och åh vad jag tycker om dom. Så himla mysiga är dom! Vi började snacka om den söta killen som tittat och lett mot mig som jobbar där och Håkan berättade att killen skulle bli kock. Och efter det berätta han att killen hade flickvän.. suck säger jag bara!

Man ler inte och tittar inte som han gjorde mot och på mig när man har flickvän. Det är såna som honom som gör mig rädd för att skaffa pojkvän igen, usch. Synd att han var så sjukt snygg bara.. Anita höll med mig hon tyckte också att han var snygg haha! Efter 14.00 tiden någon gång sa vi hej då till Håkan och Anita och åkte mot Småland.

Där gick vi in på sveriges största outlet och jag var inte spciellt imponerad kan jag ju säga. Stannde i alla fall där några timmar, sedan fortsatte vi hemmåt. Stannade som vanligt i Vetlanda för att käka och det blev även ett stopp i skara på coop forum sen. Var som sagt hemma vid 22.00 och då gick jag ut med ''Lillasyster''.

När jag kom in igen så ringde jag till ''A'' eftersom han skickade sms och ville prata. Tror att vi pratade kring 2 timmar. Jag ska i alla fall åka hem till honom imorgon, har inte träffat honom sen fredagen innan jag åkte till Öland. Så jag saknar faktiskt honom. Får väl se vad vi hittar på, men det blir säkert roligt och mysigt.

Vill verkligen tillbaka till Öland! Det enda man verkligen längtar hem till när man är där är sängen. För sängarna i stugan är verkligen äckligt obekväma. Känns sjukt tråkigt att komma hem till detta skitvädret och de kalla. På Öland var det solsken och 30 grader i SKUGGAN, att komma hem hit där det nästan är så kallt så det snöar är inte alls kul. Okej, det var kanske att ta i så kallt är det fakiskt inte.

Men det är stor skillnad på 14 grader och 30 grader, eller hur? Aja, hade i alla fall en kanon vecka på Öland. Den gick läskigt fort, men det var antagligen för att jag hade så himla roligt. Fuskade lite väl mycket med att inte äta onyttiga grejer under veckan, så jag får börja med min hård träning nu igen. Så himla tråkigt att man går upp allt man gått ner mycket fortare än vad man gått ner de.

Hade tänkt svara på allas kommentarer nu, är inte spciellt sovsugen faktiskt. Tror att jag håller på att bli sjuk. Är jättesnorig och har ont i halsen. Men men, vi hörs senare. Nu är jag i alla fall hemma igen så nu kommer uppdateringarna att komma oftare igen. Vet att ni gillar't!

Puss!

Du och jag hand i hand genom livet syrran, jag älskar dig!

(Lillasysters hand och fot och min hand och fot nu ikväll)

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Alina

härligt! allt är bara bra med mig=) själv då?

2009-07-06 @ 02:41:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0