Dagens fynd!

Sådär, nu kommer de bilder på mina köp idag.

Guldigt armband från H&M 119 :-

Foundation från Åhléns 150 :-

Långärmad tshirt från Gina Tricot 149 :- är en likadan som denna fast i
annan färg då som ni ser. Alltid bra att ha dubletter av sköna plagg.


Tshirt från Gina Tricot 99 :-
 
Svart skinn bag från Kårlins väskor 349 :-. I'm in love!
(Är dock större än vad den ser ut att vara.)


Fritidskort 575 :-, laddade bara på det gamla kortet


& så lite underkläder, men samma med dom. Lägger jag upp
bild på dom dödar mamma mig. Haha, så ni får fantisera om
hur dom ser ut! Va från H&M iaf =)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: dana

okejokej härligt att höra, jo med mig äre alltid bra :)

2009-07-30 @ 00:50:47
URL: http://lindberrgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0