Amalaj is back on track

Hej sötisar! Kom hem från Kungshamn igår kring
20.00 tiden. Jag var så himla trött då att jag bara
slängde skitiga kläder i tvätten och sedan somnade
jag framför en film med hela familjen. Skulle egentligen
vart med Idéhn, men orkade tyvärr inte. Så det blir en
annan dag!

Bloggar från min laptop nu för min älskade bror
har fixat den och vet ni? ALLA bilder, videos och
musik är kvar. Kiss on it!

Veckan i Kungshamn har verkligen vart helt underbar.
Känns inte som om jag var borta en hel vecka, kändes
så himla mycket kortare. Men min familj tyckte att det
kändes som om jag va borta längre än en vecka. Alltid
kul att bli saknad! Jag har aldrig vart ifrån min familj mer
än 2 nätter tidigare så 7 nätter var en hel evighet tyckte dom.

De sa att det var så tomt utan mig hemma, jag är alltid
igång och skrattar och pratar osv medan min bror är lite
mer lugn än mig och märks inte alls på samma sätt. Klart
man saknar honom också när han inte är hemma, men det
märks inte på samma sätt. Aja, tur för dom att jag är hemma igen!

Thilda och jag träffade massa roligt folk som vi umgicks med om
dagarna, kvällarna och nätterna. Så det har inte blivit överdrivet mycket
sova. De första dagarna va vi med några killar från falköping och skövde.
Sjukt sköna grabbar allihop. De åkte hem på torsdagen och då träffade
vi istället några norrmän. Muuuuums! Jag lovar, det kommer bli en norrman
jag gifter mig med när jag blir stor. Så galet snygga och norska är så härligt.

På kvällen sen träffade vi några ifrån nossebro och herregud säger jag bara. Så
mycket som jag skrattade då har jag aldrig skrattat. Jag fick ingen luft och Hampe
fortsatte bara få mig att skratta. Han var så himla lik Alfons Åberg, haha!

Kändes sjukt ensamt att sova utan min Thilda i natt nu när vi delat
säng i 7 nätter. Saknade henne direkt när jag åkt därifrån. Jag trodde
typ att vi skulle små tjaffsa och sådär med varandra bara för att vi
skulle vara tvugna att umgås så intensivt eller vad man ska säga. Men
vi bråkade eller tjaffsade inte en enda gång. Vi var sams hela långa veckan
och skrattade och allt fast än att vi egentligen var trötta och lite små griniga.

Jag älskar verkligen henne, så himla underbar så det är inte sant. Att bo
i husvagn gick faktiskt riktigt bra måste jag säga. Trodde aldrig jag skulle
palla det, men det gick hur bra som helst och att bara duscha på 3 min
klarade jag också av. Så duktig är jag!

Som sagt är jag hemma nu igen. 4 nummer, 2 par björn borg trosor, 1
killmunktröja och massa fina minnen rikare. Plus typ 100 myggbett vilket
är mindre mysigt. I höst sen när skolan börjar igen kan jag sitta och tänka
på min underbara vecka med Thilda i Kungshamn.
Mums!

Tänkte lägga in alla bilder från Kungshamn i ett annat inlägg senare.
Thilda har massa bilder som jag ska få av henne sen med. Men ni
får i alla fall mina bilder i ett inlägg idag, sen får ni bilderna från hennes
kamera till helgen då hon kommer hem.

Nu måste jag gå och duscha, för snart kommer lillasyster hit.
Är i alla fall back on track nu, blir mycket bloggande om dagarna
som vanligt igen. För på torsdag är min semester så slut och jag börjar 
jobba igen. Så jag ska inte ut på något mer nu. Har vart otroligt skönt
att vara ledig, men ska ändå bli kul att börja jobba igen tycker jag.

Aja, vi hörs senare. Puss!

Jag älskar dig så sjukt mycket Thilda.
Tack för världens bästa vecka med dig.
Du är allt. <3



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: M

will smitttttt ;D

2009-07-19 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0