Walk the line

Har inte haft tid för att blogga tidigare, men nu får ni en liten uppdatering. Idag har jag vart med min Oscar. Såg på ''Walk the line'' och den var helt otroligt bra! Det blir min nya favoritfilm, förstår inte varför jag inte sett den förut. Är ganska många som tipsat mig om den, men det har aldrig blivit så att jag tittat på den. Filmen handlar om countrylegenden Johnny Cash liv och hans kärlekshistoria med June Carter. Om hur han gick från bomullsplockare till världsberömd artist i princip över en natt. Många av Johnny Cashs låtar är med i filmen och även snuttar av Jerry lee Lewis. Killen som spelar Johnny Cash ser dessutom riktigt bra ut enligt mig och det är väl ett plus? Jag rekomenderar er verkligen att titta på den! Efter filmen tog vi en promenad, solen sken så det var inte så farligt kallt. Vid 6 åkte han hem, för det var ju meningen att jag skulle åka till Vatra ikväll. Men nu blir det inte så, av pesonliga skäl. Men på lördag blir det i alla fall parketten, tänker inte sitta hemma själv på alla hjärtansdag och deppa. Imorgon ska jag vara med Oscar igen, för det är ju så att han åker på onsdag. Lämnar mig ensam på alla hjärtansdag och grejer, aja man kan inte alltid få som man vill. Nu hade jag tänkt gå och göra lite smycken med mamma, umgås allt för lite med henne nu för tiden. Så det ska det bli ändring på!



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

då får vi partja i stället!(L)

hoppas allt e bra med dig sötnos!

2009-02-09 @ 20:06:40
Postat av: Brorsan !

varför inte varta ?

2009-02-10 @ 03:34:27
Postat av: Sara

den filmen är otroligt bra ja!

2009-02-10 @ 10:52:52
Postat av: Gunilla

den filmen är hemskt bra

2009-02-10 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0