Vatra imorn?

Det slog mig just att det är den 9 imorn. Det innebär skövde, vatra, partyyy! Förhoppningsvis i alla fall, får vi skjuts och sådär så. Vatra är helt klart det roligaste stället att festa på, så jag sa ja utan att tveka när Linus fråga om jag skulle dit. Enda problemet är hur det blir med skjutsen, men det brukar gå att ordna. Frågan är vad jag ska ha på mig. Det är hawaii tema. Så kanske ett sånt där blommigt hawaii halsband ni vet, ett par pilotbrillor och en söt klänning till? Jag vet inte, men jag hittar nog något annars kanske jag får ta en sväng till Lidköping imorn för att hitta något bra? Sånt löser sig!

Känner att det är väldigt hög mysfaktor på mig idag. Älsklings munktröja och mina dansmjukisbyxor (som förövrigt är mitt favorit plagg för tillfället). Är det lov så är det, då får man passa på att gå i myskläder när man ändå är hemma. Ska ta och fixa håret och sminka mig nu, sedan blir det en promenad. Känner att jag måste ut och få lite frisk luft. Skriver när jag kommit in igen!



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Däääru!

Klart man ska till vatra. Cya there ;)

2009-02-08 @ 20:25:17
Postat av: Anonym

WTF!!! är det hawaii tema?:o

2009-02-08 @ 21:01:08
Postat av: Oscar (A)

hihi. min tröja hörs till dina favoriter <33

2009-02-08 @ 23:46:43
Postat av: Peter

sjukt kul va de! såg inte dig tror jag inte?

2009-02-10 @ 10:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0