Underbara fredag

Åh vad skönt med fredag idag! Tycker ni inte? Jag är helt otroligt trött så det ska bli underbart skönt att få sova tills man vaknar nu i helgen. Mår även väldigt illa men det kan bero på att jag vet att det går maginfluensa i min klass. Då inbillar man sig att man mår illa och behöver spy. Exakt samma sak med löss, får man reda på att flera i klassen har det börjar det klia i hårbotten direkt. Visst är det äckligt? Idag börjar jag 8.00 och slutar 15.20, inte speciellt kul på en fredag. Vi slutar sent varannan fredag, så det kunde ju vart värre. Sista lektionen får man verkligen kämpa sig igenom. Ikväll blir det som sagt Olins, fortfarande inte taggad men sånt kan ändra sig. Har bara ätit frukost och duschat än, så nu ska jag gå och fixa håret, sminka mig och borsta tänderna. Ha en underbar fredag allihop!

Du vet att du är känd när folk som inte känner dig snackar om dig


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnos!

2009-02-27 @ 14:30:20
Postat av: O.M

du är sööööt :D

2009-02-27 @ 14:38:05
Postat av: Sanna

Amelieeee <3

2009-02-27 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0