Tur i oturen

Denna dagen började verkligen skit, men har bara blivit bättre och bättre. Försov mig som sagt i morses, missade givetvis bussen. Thildas mormor var snäll och skjutsade in oss. I skolan gjorde mr hemlig min dag! Efter skolan tog jag bussen till Lidköping, där plockade Arvid och tre av hans kompisar upp mig. Vi åkte iväg för att sladda lite på isen och vara allmänt coola (jag tyckte att dom inte hade något liv). Vid fyra började min träning så Arvid körde dit mig och sa hej då. Dansen idag var otroligt jobbig men verkligen superkul! När jag kom ut från danssalen satt Filiph där utanför, blev verkligen förvånad när jag såg honom sitta där. Han hade lämnat av sin lillebror på hans träning och fått syn på mig så han stannade för att titta. Satt och pratade med honom en stund inne på dansskolan, sen körde han mig till bussen. Var riktigt kul att få träffa honom igen, var flera månader sen! När jag kom till Skara hämtade mamma mig så åkte vi en snabbis till coop för att handla lite flytande föda till min bror. Han har nämligen dratt ut en visdomstand idag och får endast äta flytande föda, stackars liten. När jag väl kom hem duschade jag och fixade mig lite smått. Och nu ska jag ut med Patrik, Sandra och Erik! Från en skit start på dagen till en riktigt bra dag!

Just dance!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha tummen upp för mr hemlig som gjorde ammi glad hela dagen:)

haha ah det är inte kul oh slira på isen kan jag hålla med om xD

2009-02-17 @ 20:19:53
Postat av: sofie

vilken dans :)?

2009-02-17 @ 22:30:49
Postat av: hemligt eller?

snyggingen ;G

2009-02-17 @ 23:25:15
Postat av: Anonym, förstår du

sladda på is e ju gööör sköjj! :o

2009-02-18 @ 09:56:09
Postat av: sandra

jävla arvid :P:O <3

2009-02-18 @ 14:49:26
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Arvid

jag har inget liv, lalalalala (A)

2009-02-18 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0