Trött!

Usch vad jag inte har någon lust med skola idag, jag vill verkligen ha lov. Hade tänkt ''försova'' mig idag för att få sova lite längre och bara för att vi ska vara i skolan till 8 ikväll. Men jag blev väckt 5 över 7 så det va bara att hoppa in i duschen och sedan fixa sig. ''Jag har sovmorgon'' funkade inte, kan ju va så att det inte gjorde det bara för att jag tjatat om denna dagen länge? Att jag skulle vara i skolan 12 timmar, från 8 till 8 idag. Men men, nu är jag i alla fall uppe och pappa ska köra in mig till skolan om en kvart. Ikväll när jag kommer hem är mamma redan hemma, hon har vart i Stockholm med jobbet sen i måndags. Så dagens planer är alltså skola alldeles för länge, kommer hem runt halv 9 och då blir det en promenad. Får väl se om jag får med mig någon ut, annars går jag själv med musiken som sällskap. Nej hörrni, nu ska jag gå och borsta tänderna. Hörs senare ikväll när jag kommit hem igen :)



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Arvid

om du ska ut o gå i lidköping kan jag va på :D

2009-02-04 @ 14:18:17
Postat av: Mathilda

bläää!

2009-02-04 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0