Tröstshopping är nog den bästa trösten

Nu är jag hemma igen, fick me mig en del hem. Blev rätt besviken på lager 157, fanns inte så mycket som jag hade hoppats. Men hittade en del i alla fall. Sov nästan hela vägen dit och nästan hela vägen hem och jag är fortfarande sjukt trött. Jag är ingen morgonmänniska, det är inte meningen att jag ska gå upp 7.00 redan, så är det bara. Var inte så farligt mycket folk på ullared vilket var väldigt skönt. Visst är det jobbigaste som finns alla hysteriska tanter med vagnar? Kör på en från höger och vänster och ber inte om ursäkt efter heller, sånt blir jag grinig på. Nu är jag på ännu mer shopping humör, vill ha lite fler saker som jag inte hittade idag. Göteborg imorgon eller i helgen någon? Jag är deppig, fråga mig inte varför men då är i alla fall shoppa bästa medlet. Det gör en glad, så länge det man provar passar förstås. Hittade ett par super snygga Acne jeans på lager 157 men dom fanns bara i för små eller för stora storlekar, ingen i min storlek. Sånt är så sjukt tråkigt. Det var samma med en riktigt snygg hög midja kjol jag hittade, den var hur för stor som helst. Den fanns inte i mindre storlek och det blev jag väldigt besviken på. Trots detta kan dagen sammanfattas med ett ord, lyckad!

Dagens fynd:


2 tshirtar

1 body
1 skjorta
1 par jeans tights
2 par tights

1 tjock luvtröja me korta ärmar (till dansen)

1 par korta väldigt pösiga mjukisbyxor (till dansen)
1 sportbag (till dansen)
1 handväska
1 trådlös datormus till lap topen
1 parfym

& lite små skit;
ansiktsmaskar
hårspray
hårinpackning inget känt märke (luktar jordgubb, vilket är att föredra!)
deodoranter
body butter
toffsar & spännen
ansikts skrubbkräm

Denna tröjan är favoriten bland de nya kläderna.
Från Frank Dandy, 200 kr. Helt okej pris!

  

Denna väskan blev jag kär i redan vid första ögonkastet! Ska byta
ut läderremmen mot en guldig kedja istället, tyckler att det passar bättre


Då var det Göteborg nästa då?

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

fan vad najs:D

2009-02-12 @ 23:24:22
Postat av: Anonym

fan va najsigt ;)

längtar tills imorron tjejen ;)

2009-02-12 @ 23:33:15
URL: http://thegirlsandra
Postat av: teodora

gilla väskan! :)

2009-02-13 @ 01:44:02
Postat av: Anonym

nu blev jag också shopping sugen! :(

2009-02-13 @ 01:46:35
Postat av: the one and only

kärlek på väskan! :o

2009-02-13 @ 12:09:40
Postat av: Oscar (a)

Fiiiiiinntt (A)

2009-02-13 @ 17:51:43
Postat av: SaraN

jag vill också :(

2009-02-13 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0