Tröööött

Skolan idag har vart ganska okej. Finns ju folk där som gör en väldigt glad, typ som innan idrotten. Dagen gick ovanligt snabbt för att vara en torsdag. Träffade Sandra på bussen hem, vi snackade om att vi kanske skulle dra me Patrik och Erik på en promenad idag igen. Får se om det blir av eller inte, men det vore såklart kul. När jag väl kom hem sen runt halv 5 så käkade jag och sen satt jag i min brors rum en ganska lång stund och pratade med honom och Lena. Dom är verkligen söta ihop, det tycker jag verkligen. De ser så kära ut, glad för Emils skull faktiskt. Ibland får man ju faktiskt agera snäll lillasyster ni vet. Nu sitter jag i alla fall här och känner hur otroligt trött jag är, funderar på att gå och sova en stund. Problemet då är bara hur jag ska kunna somna inatt. Nej, jag får allt klara av att vara vaken ett tag till. Ska kila ner nu och prata med mamma för hon kom precis hem. Hon smsade förut och sa att hon ville ha info om vem det är som gör mig så glad. Så det ska hon få nu!

I'm so lucky lucky! You can fool yourself I promise it will help


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

är det inte jag som gör dig glad, så blir ajg vädligt ledsen :(

2009-02-19 @ 18:25:58
Postat av: peter

sötig bild :)

2009-02-19 @ 18:35:19
Postat av: Mathilda

jag vet jag vet:) fett sött:)

2009-02-19 @ 20:28:43
Postat av: andreas

åh vad söt bild! :)

2009-02-19 @ 22:20:49
Postat av: Anonym

urgullig bild! :)

2009-02-21 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0