Tråkiga söndag

Godmorgon på er!
Har vart vaken sen halv 12 men inte skrivit för äns nu. Idag är det söndag och imorn börjar skolan igen, idag blir det verkligen en deppig söndag. Lovet är slut och nu kommer alla måsten tillbaka. Denna veckan har vi hur mycket läxor och prov som helst känns det som. Borde gjort dom under lovet så hade jag inte haft det så jobbigt nu denna veckan. Men jag har verkligen inte haft någon lust, jag tycker inte att man ska behöva jobba på lovet. Jobbar man med läxor på lovet blir det ju inget lov, eller hur? Så idag blir sista dagen jag kan slappa på, sen blir det bara plugga och träna hela veckan. Låter inte alls som en kul vecka så idag har jag verkligen rätten till att deppa!

Idag vet jag inte ritkigt vad som händer, får väl se lite. Har i alla fall bestämt mig för att gå ut och ta en promenad och absolut fixa mina naglar. Ska strax gå och ta en dusch och fixa mig sedan blir det då alltså promenad. Är grymt avundsjuk på er som har lov denna vecka som kommer nu, Hannes tex. Är det inte sommarlov snart?

Det finns ingen evig lycka, bara lyckliga stunder


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnos! hata läxor.

2009-02-15 @ 13:21:09
Postat av: sandra

hehe vi är två , har inte pallat att ta tag i det heller :P och tänker nog inte göre de heller :P

HOppas du får en najs promenad ;)

loooveeee yaaaa biatch !(L)

2009-02-15 @ 14:21:12
URL: http://thegirlsandra
Postat av: puss

söndagar e inte roliga, men de måste ju komma dt me :(

2009-02-16 @ 15:48:32
Postat av: hemlig!

Snygg hals;R

2009-02-16 @ 16:22:40
Postat av: Anonym

söndagar suger :(

2009-02-16 @ 18:57:56
Postat av: En beundrare

Tog foundationtuben slut vid halsen ? :)

2009-02-24 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0