Toppen kväll!

Kvällen har varit toppen. Efter att jag käkat så kom Thilda och Sandra hit, vi kikade på melodifestivalen. Var faktiskt ganska bra denna gången, det är sällskapet som gör det vet ni! Han Jonathan var väl ritkigt snygg? Tills han öppnade munnen, hej gay varning! Våra favoriter var Scotts, Emilia, Alcazar & Marie. Det gick ju faktiskt bra för de tre förstnämnda, men Marie åkte tyvärr ut. Helt otroligt hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare till andra chansen, hon kan ju inte ens sjunga! Och hur ser hon ut egentligen? Aja, nog om melodifestivalen. Nästa vecka blir det att titta på den med Thilda och lidköpings pöööjka förhoppningsvis. Efter melodifestivalen försökte jag lära Thilda dansa streetdance och det gick faktiskt ganska bra. Man är ju en bra tränare så att säga, klart hon klarar det bra då. Halv 12 drog Sandra hem och då drog Thilda och jag hem till henne för att hämta sovsaker för hon ska nämligen nana här inatt. Nu sitter vi i min säng och käkar salta pinnar och ser på tv, myyys! Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag :)

Lite bilder från kvällen:

Puuuuuuss


Thilda e snyyyygg

   
Ni är lycka girlisar



Thilda e smygfotarN


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

säger så här, jonathan var riktig bög asså fy fan :( btw sandra och erik <3(A)

2009-02-08 @ 11:13:31
Postat av: Mathilda

snyggingar;ggg

2009-02-08 @ 12:53:38
Postat av: anonyyyym

söta flickor :)

2009-02-10 @ 10:58:22
Postat av: thegirlsandra

haha den kvällen glömmer man sent :) göra om de på lördag igen elr ? :) love u !

2009-02-10 @ 20:16:29
Postat av: Anonym

kvällen var lätt bäst ;) göra om på lördag ? ;)

2009-02-10 @ 20:17:29
URL: http://thegirlsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0