Tandläkaren

Godmorgon på er!
Håller just nu på att sminka mig, ska fixa håret också och sen är jag klar. Ska till tandläkaren idag, har tid 13.10. Har som sagt tandläkarskräck så vill inte ha en ny tid precis. Är bara en koll, men tänk om jag har hål, då måste jag komma tillbaka, usch. Får verkligen hoppas att mina tänder är friska och hela!
Jag och min mamma satt och diskuterade bion jag och Oscar såg igår (I taket lyser stjärnorna) förut. Hon har sett den som en teater och hon tyckte den var jättesorglig och alldeles för hemsk för att vara bra. Men jag älskade den verkligen, visst den var jättesorglig men den var så otroligt bra. Jag tror att jag var ensam tjej om att inte gråta, jag är ingen sån där tjejig tjej som gråter till filmer. Överallt i hela salongen hörde man tjejer som grät, förstår inte hur man kan börja gråta av en film. Det är ju liksom bara en film, alltså inte på riktigt. Oscar var nog nästan ensam kille i hela salongen. Den var en bög där me, annars var det nog nästan bara Oscar. Jag håller i alla fall inte med mamma, för filmen var underbart bra!

Nu ska jag gå och fixa klart mig och sätta på mig älskings tröja . Sedan ska jag kila ner och borsta tänderna en extra gång, önska mig lycka till hos tandläkaren! Skriver hur det gick sen när jag kommer hem igen. Ha en super bra dag :)



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag gråter inte heller;)

2009-02-11 @ 15:58:24
Postat av: Anonym

men de e väl klart man gråter om de e sorgligt? :$

2009-02-11 @ 17:13:25
Postat av: anonym

jag var också hos tandläkaren idag, 5 hål ah jo tack! :(

2009-02-11 @ 17:18:52
Postat av: Mathilda

haha det har man märkt att du skjuter upp dina tider xD gullunge!

2009-02-12 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0