Studiebesök i Skövde

Kom hem för en stund sen, suttit och kikat runt på lite olika bloggar. Och nu tänkte jag ägna lite tid åt min egen. Skolan idag har vart jätteslapp, men tråkig. Började med engelska och svenska. Sedan åkte A klassen till skövde på studiebesök på radio skaraborg, p4. Det var ganka häftig att få titta på när de hade direktsändning osv. Jag hittade även en as snygg kille som jag vilade mina ögon på, min lärare märkte detta och började titta efter killen. Hon såg honom inte, men han såg henne kan jag ju säga. Pinsamt, så typiskt Erica haha! Efter besöket gick hela klassen in mot stan och käkade på donken. Som sagt så äter inte jag sånt så jag köpte en macka och yoggi på konsum istället. Orkade inte ens äta mer än hälften av mackan men i alla fall. När vi kom tillbaka till skolan vid 14.00 hade vi idrott. Den lektionen var sjukt tråkig idag eftersom vi hade ergonomi. Känns som om vi bara suttit stilla hela dagen och lyssnat på folk som pratat. Man blir verkligen seg av det! Om en stund kommer Thilda hit och hjälper mig lite med natur läxan, sedan ska jag faktiskt träna på danserna från träningen i tisdags. Måste röra på mig och bli pigg efter denna sega dag. Men innan thilda kmr ska jag nu kila ner för att något riktigt!

Min ''middag'' idag


I väntan på bussen


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vart slängde du mackan? xD

haha vilka luffare vi är som sitter i klockan;D

2009-02-26 @ 16:53:38
Postat av: Anonym

men amelie, hoppas du vet att bröd och yoggi är waaaay mycket onyttigare än hamburgare på mc donalds :P

2009-02-26 @ 17:20:06
Postat av: Amelie

svar till anonym: Du vet när man äter på donken så är det ost och dressing i hamburgaren, vilket är mkt onyttigt. Man får även med pomesfrittes som är ''waaay'' mycket onyttigare än en macka och yoggi. Den där yoggin är dessutom en smalare variant så nej de där e inte onyttigare än donken mat :)

2009-02-26 @ 17:24:39
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMELIEEEEEEEEEE JU

2009-02-26 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0