Sovmorgon!

Visst är det skönt att få sova tills man vaknar? Har som sagt sovmorgon till 12.00 idag, åker här ifrån 11.40. Jag ställde klockan på 10.15 igår men vaknade givetvis tidigare eftersom jag gick och la mig ganska tidigt. Vaknade 8.30 istället, men lyckades somna om och vaknade när alarmet på mobilen ringde. Har bara hunnit duscha än så länge och fixat håret. Så ska nog strax sminka mig också. Så skönt att slippa stressa på morgonen. Räknade ut att jag nästan sovit i 12 hela timmar! Undra när jag gjorde det sist? Men ändå känner jag mig helt slut, är verkligen supertrött i kroppen. Tror att det kan bero på att jag tränade och rörde mycket på mig igår utan att äta något riktigt. Blev bara ett mellanmål eftersom maten i skolan var äcklig. Morötter och gurka i dip blev det ju oxå, men annars åt jag inget annat. Så jag tror faktiskt att det beror på det. Idag blir det skola från 12.00 till 15.20 och sedan borde jag åka hem och plugga. Men får se hur det blir me de! När vi har sovmorgon får vi ingen mat i skolan så nu ska jag gå ner och titta om jag hittar något gott jag kan laga. Ha en bra dag!



/ Amalaj 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

så fin:)

2009-02-25 @ 13:20:37
Postat av: Sanna

sån tröja har jag med! :) tror jag i alla fall (a)

2009-02-25 @ 16:15:56
Postat av: Anonym

har vart vaken sen 3, jag e trött :(

2009-02-25 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0