Sov gott!

Nu är jag så trött så att jag inte kan hålla ögonen öppna längre. Gud vad skönt det ska bli att få sova tills jag vaknar imorn! Som sagt så behöver jag verkligen sova, för jag är så trött jämt. Känns som om jag kommer vilja sova hela lovet, men det kommer jag inte ha tid med. Imorgon ska jag sova läääänge! När jag vaknat och fixat mig och sådär så kommer jag nog vara klar lagom tills Patrik kommer hem. Han skulle vara hemma runt halv 1 så då ska jag nog leka med honom :). På kvällen ska jag in till stan för att vara med min Oscar, vi skulle göra fruktsallad bestämde vi idag. Ni förstår, jag äter inte godis, chips, glass eller andra onyttigheter. Men nyttigt är minst lika gott som det onyttiga! Även om Oscar är riktigt smal och verkligen behöver få i sig mycket fett och socker så äter han nyttigt när han är med mig för att jag gör det. Vi får väl kanske fixa grädde eller något till honom imorn, han kan ju inte hålla på och äta som jag. Då kommer det inte bli något kvar av honom. & jag vill helst ha min Oscar kvar. Nej nu ska jag sova innan jag somnar sittandes. Vi hörs imorn!

haha, min schnööögging!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Det handlar om en tjej som har en mamma som har cancer , vet inte riktigt mer vad jag skall säga men

sök på internet om fakta:)

kram

2009-02-06 @ 00:38:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Oscar (A)

FUUUUUL :(

2009-02-06 @ 14:52:50
Postat av: Arvid

man vill ju hälst att sin tjej/kille ska vara kvar inte duunsta bort asså:P

2009-02-06 @ 15:58:20
Postat av: Oscar (A)

Älskling<3 klart du får ha kvar mig!! gulligull (A)<3

2009-02-07 @ 01:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0