Söndag

Thilda har precis gått hem och nu hade jag tänkt städa. Det behövs verkligen kan jag säga. Vi vaknade runt halv 11, gick ner och käkade frukost  och fastnade där nere ett tag. Lite efter 12 gick vi upp och packade ner Thildas grejer och sedan gick hon hem. Kvällen/natten har vart super mysig och jag hoppas vi gör om detta snart girlisar! (: Det är tur att jag har såna som er, som får mig att skratta och må bra. Utan vänner är man ingen, så är det. Att det är söndag idag spelar absolut ingen roll, för jag har lov så jag behöver varken gå och lägga mig tidigt ikväll eller gå upp tidigt imorn. Suuuper skönt! Nej, nu måste jag gå och städa, melodifestivalslåtarna får bli mitt sällskap. Ha en bra söndag!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag har inte lov :(

2009-02-08 @ 20:27:21
Postat av: Hanna

varför har alla lov utom jag för? :o

2009-02-10 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0