Söndag kväll

Då var det söndag kväll igen, känns som om det är det oftare än fredag eftermiddag. Visst är det så att på söndag kväll blir man lite deppig? Helgen är slut, skola igen och man måste gå upp tidigt. Veckan som kommer blir nog helt okej i skolan, även fast vi måste vara kvar från 8 till 8 på onsdagen. Men det lönar sig ju eftersom vi blir lediga på fredagen. 

Denna veckan har i alla fall varit ovanligt bra, onsdag var helt klart roligaste dagen :). Jag och Patrik drog till Lidköping dirr efter skolan och lekte med Arvid. Riktigt sköna killar båda två. Blev lite film, åka bil och snacka. Jag tror att vi såg världens sjukaste film, haha ;s Kommer dock inte ihåg va den hette men den handlade om får som va helt galna och människor som blev får. Kändes som om jag och Patrik träffade nästan hela Arvids släkt, haha. Först var vi hos hans mamma och träffade hans syster oh mamma oh sen hos hans pappa och träffade hans pappa. Artiga som vi är hälsa vi i hand (a).  Kan inte sluta skratta i deras närvaro alltså, tur att jag har dom. Patrik är liiite bättre bara för att han e min ''brorsa''. Man blir ju som man umgås och syskon umgås, därför är han lite bättre (a). Han hjälper mig genom mycket eftersom jag är för kass och inte klarar mig själv. Men hans råd är faktiskt väldigt bra. Glad att jag har honom! Han är glad över att ha mig som ''syrra'' också bara att vi har ett konstigt sätt att visa detta på. Jag lovar :D

Har precis sagt hej då till mamma, hon åker nämligen till Stockholm imorn och kommer hem på onsdag. Får klara mig själv med pappa och Emil, säkert Emils tjej Lena också :). Kommer ändå inte vara hemma så mycket så kommer nog inte märka av att hon inte är hemma. Problemet är bara hur jag ska ta mig hem efter min dans på tisdag men sånt löser sig! (: Går buss från lidköping till skara såklart, men från skara till ardala är det lite svårare. Jag vill flytta!

Kanske dags att tänka på att sova snart? Har bestämt mig för att gå och lägga mig 10 varje kväll för att inte va så trött jämt. Men det går inget vidare kan jag säga. Blir inte sängen för äns 12-1 någon gång. Måste blir bätte på det där. Men nu ska jag kika lite tv och vara lite social på msn, skriver nog imorn igen. God natt!


Lägger in en liten bild på mig oh mammi också (a)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så gulliga så:D

flytta tillsammans?:D

2009-02-01 @ 23:11:51
Postat av: Arvid

jag instämmer på onsdagen att de va den roligaste dan på veckan :D

2009-02-01 @ 23:20:20
Postat av: Sanna

Ja, usch söndagar är riktigt sega :(

2009-02-01 @ 23:21:46
Postat av: Sara

vi har lov vecka 8, jag vill också ha lov nästa vecka! :O

2009-02-01 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0