Skoltrött

Jag är så fruktansvärt skoltrött, läste 5 sidor i vår svenska bok som ska vara utläst på fredag. Sedan tröttnade jag och försökte läsa vår engelska bok vi fått istället, men den var lika tråkig den. Är så otroligt skoltrött, måste verkligen skräpa mig. Just nu känner jag bara för att hoppa av skolan, men vad skulle jag göra istället då? Nej, jag får nog gå kvar i skolan det blir ju lättast så. Men böckerna orkar jag verkligen inte läsa just nu, så jag ger upp det. Istället ska jag nu gå ut en sväng med min fina Sandra, hörs när jag kommer in igen!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på :)

2009-02-24 @ 21:15:07
Postat av: Adam

du, det är jag med kan jag ju säga! :/

2009-02-24 @ 21:17:30
Postat av: Anonym

jag är en aning skoltrött me kan jag ju säga :(

2009-02-25 @ 10:44:23
Postat av: Mathilda

jag är med trött:)

2009-02-25 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0