Sängdags!

Har precis packat dansväskan, har träning imorn som ni säker redan vet. Kommer nog bli väldigt jobbigt med tanke på att våra träningar är väldigt jobbiga i säg plus att jag har sån otrolig mensvärk. Får väl se, kanske blir att jag bara är där och tittar på. Beror på hur jag känner imorn, måste åka dit i alla fall. Blir så jobbigt om man missar de nya stegen, håller på med en ny dans nu så den får jag inte missa. Imorgon är det en slapp dag i skolan, börjar 9.05 och slutar 13.25, skönt! Förhopnningsvis kommer Thilda tillbaka till skolan imorn igen, det hoppas jag i alla fall. Dagen har vart väldigt jobbig men kvällen brev superbra och det har jag min kära brorsa att tacka för. Alla borde få ha en sån som han i sitt liv. Har fortfarande inte köpt min klänning till min kusins bröllopp som jag ska till på lördag. Någon som har förslag på en bra butik med fina klänningar i? Nu hade jag tänkt gå och sova för jag är riktigt trött, sov gott!

Visst var denna klänningen supersöt? Hittade den när jag sökte på ''klänningar''
på google. Vad jag fattade det som så var det en tjej som lagt ut den på sin blogg.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

fan vad fin! :)

2009-02-24 @ 08:10:25
Postat av: Sara

as fin, fast den e ju vit :(

2009-02-24 @ 08:11:35
Postat av: Mathilda

jag kom:)

2009-02-24 @ 14:20:48
Postat av: Tindra

Fy fan vad fin klänning!

2009-02-24 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0