Riktigt bra dag

Dagen har vart massa bra! Var ju ledig idag så tänker hela tiden att det är lördag, men det är ju faktiskt fredag. Först tränade jag, duschade och fixade mig. Sedan kom Patrik hit :). Vi kikade tv, snackade och var ute och gick. Som vanligt hade vi kul och skrattade mestadels av tiden. Halv 7 skjutsade Patrik in mig till stan till min Oscar. Väldigt snällt av honom att köra mig, massa tack för det. Jag och Oscar myste, spelade tv spel, gick och handlade frukt och när vi kom hem igen gjorde vi en fruktsallad. Vi hade i bananer, vindruvor, kiwi, äpple och apelsiner, blev ritkigt gott :). När vi spelade tv spel vann såklart jag, spelade basket och jag var grym! ;) Fast okej, Oscar vann faktiskt en gång. Men det räknas inte säger vi, haha jag är en riktigt dålig förlorare. Nu är jag i alla fall hemma igen, ligger i sängen och myser med älsklings munktröja. Det är nog det mysigaste jag vet, stora mjuka tröjor och som dessutom luktar Oscar! På tisdag blir sista dagen jag träffar honom innan han drar till idre och åker skidor :/. Då ska jag ta på massor av hans parfym på hans tröja som jag har snott för att ha ett tag framöver.

Imorgon börjar melodifestivalen, vet inte riktigt om jag kommer att titta. Blir bara sämre och sämre för varje år tycker jag. Men ändå känner man sig tvungen att titta, det finns ju ändå en chans att det kan vara bra. Är det inte så att man tittar på melodifestivalen bara för att det är något man gjort ända sen man var liten? Då det verkigen var riktiga meolodifestivals låtar med. Nu är det bara så konstiga låtar och oftast varken svensk artist eller låt. När det är Sveriges melodifestival borde det väl ändå vara både svenska artister och svenska låtar? Men men, man kan inte alltid få som man vill. Förra året var vi flera stycken som samlades och tittade varje lördag, detta året kommer det inte att bli samma gäng. Fast det kanske blir ett nytt? Vem vet. Nu hade jag tänkt vara social på msn en stund, skriver lite senare igen.

Ser det inte läskande ut?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

va social:D

2009-02-07 @ 00:27:03
Postat av: Oscar (A)

värsta gott va det juh (A). det var roligt idag, men efter som du är dålig förlorare lät jag dig vinna (A)säger vi.

myyss pyss med min tröja får du ha medans jag är borta jag kmr att sakna dig :(<3

2009-02-07 @ 01:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0