Pulka med bästis och Thilda!

Sitter här med bästis och Thilda, tänkte uppdatera lite. Idag har vi åkt pulka, inte gjort det sen jag var riktigt liten. Var bara jag och Linus som skulle åka först men sen fick vi även med oss en Thilda. Med bästis och Thilda blir allt roligt så vi hade en riktigt rolig stund i backen. Efter några timmar gick jag och Linus hem till mig och åt, sedan kom Thilda hit. Thilda har tittat igenom nästan alla mina bilder på datorn medan jag och Linus har suttit/legat i soffan och busat. Dagen har vart super!

Thilda, Ammi, Linkan


Ammi & Thilda


Ammi & Linkan

Thilda & Ammi

Linkan är ''keeeng''

Ni är lycka för mig!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag e sååå snygg, inget smink oh hur blek som helst xD

tack för idag!(L):)

2009-02-22 @ 20:19:16
Postat av: adam

sötnoos! :)

2009-02-22 @ 22:01:31
Postat av: David

så söt är du ammi!

2009-02-22 @ 22:10:46
Postat av: Linkan

Eyy killar låt tjejen vara hon är min :D haha

hade jätteroligt idag flodhästen så de får vi göra om :) ps diggar mathildas damp på barnen :D älskar dej <3

2009-02-22 @ 22:28:04
Postat av: Rickard

du är inte lite fin :)

2009-02-22 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0