Promenad med Sandra

Sitter och pratar med Oscar i telefon nu, han har kommit hem från Idre för några timmar sen. Var ute och gick med Sandra i någon timma nu ikväll. Usch vad kallt det är ute! Måste ha på sig flera lager kläder, jag är verkligen trött på att behöva pälsa på mig så mycket kläder så fort jag vill ut. Så jag körde på ett par chinos istället för lånkalsonger och jeans och de köret. Det fick jag ångra när jag kom ut, frös ju nästan låren av mig. Kan inte den efterlängtade sommaren bara komma nu? Det var skönt att få snacka av sig, det behövdes efter gårdagen kan jag lova. I början va vår promenad var vi med om en riktigt äcklig sak. Jag tittade ner i diket och skrek till när jag såg en katt som jag trodde var en räv. Sandra tittade ner i diket precis efter att jag skrikit och då skrek även hon till. Förstod inte varför eftersom hon redan sett att det var en katt, men när jag tittade en extra gång förstod jag varför hon skrikit. Precis bredvid katten låg en stor fet råtta, jag skojar inte när jag säger att den var lika stor som ett marsvin. Katten blev rädd för oss och tänkte först springa iväg då såg råttan sin chans att överleva så den började springa samtidigt som den haltade. Då kom katten tillbaka och tog upp råttan me tassen och bet tag i den, sedan sprang den iväg. Det var så fruktansvärt äckligt! Mådde verkligen illa efter det, råttor är äckliga djur minsann. Förutom det och kylan så var promenaden underbar. Jag är glad att jag har dig tjejen!

I love you sweetie


Självutlösaren är vår bästa vän, ohyees!


Jag vill ha sommar så jag slipper ha sån här stor tjock jacka på mig!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Arvid

jag menar de :O, kan inte sommaren bara komma elle :D

2009-02-15 @ 23:47:54
Postat av: hemliiiis (a)

snygga töser :D

2009-02-16 @ 15:47:05
Postat av: Anonym

hatar råttor, dom e läskiga :(

2009-02-16 @ 15:50:30
Postat av: rööööbin

vill oxå ha sommar!

2009-02-16 @ 17:18:33
Postat av: sandra

jo , de va läskigt :P

2009-02-16 @ 21:09:29
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Mathias laurell

Tjoo :P, göö fin bild amelie :)

2009-02-19 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0