Promenad med Patrik, Sandra & Erik

Kom nyss in, har vart ute med Patrik, Sandra & Erik. En kort promenad blev en väldigt lång promenad till slut. Men vi hade massa kul på vägen. Brorsan mulade mig tre gånger så till slut gav jag igen. Då försökte han brotta ner mig och efter någon minut låg jag på vägen. Så han lyckades alltså, tyvärr. Men han skrev gulliga saker till mig i snön minsann! ''Syrran är bäst''. Då var jag tvungen att agera snäll syrra så jag skrev ''brorsan är bra'' i snön. Vi börjar bli grymma på vår ''syskon give me five'' nu också känner jag. Det var väldigt kallt men sällskapet är ju så otroligt bra så då spelar inte det någon roll. Jag kommer få väldigt snygg mage om jag fortsätter umgås me dom eftersom jag skrattar konstant. När brorsan frågade Sandra och Erik om dom skulle göra det katter gör bakom ladan sen när dom kom hem bröt jag ihop. När han sen tillade att de dom gjorde bakom ladan var att bajsa. Skrattade jag så käkarna nästan gick ur led och jag kunde verkligen inte andas. Han är helt sjuk, men han är ju trots allt min bror så jag tycker om honom ändå. Hoppas verkligen på fler såna här promenader, för jag gillar't!

Jag har kommit fram till att jag och Patrik är som Nalle puh och Nasse.
Han är Nalle puh och jag Nasse!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

HAHAHAH:) stämmer stämmer:P

2009-02-19 @ 22:46:55
Postat av: Sanna

haha de e rätt amelie, på honom! ;)

2009-02-19 @ 22:51:00
Postat av: tobias

nalle puh och nasse, haha ja du e ju som du e ;D

2009-02-19 @ 23:13:02
Postat av: Anonym

haha, nalle puh och nasse.. okeej ;)

2009-02-20 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0