Olins

Vaknade för en halvtimme sen ungefär. Kvällen igår var verkligen skit tråkig, Olins är verkligen inte kul någon stans. Har bara vart där 3 gånger men ingen av dom har vart rolig. Så vad lärde jag mig av detta? OLINS SUGER! Parketten och Vatra, det är grejjer det. Så får helt enkelt vänta tills den 20 mars, då är det parketten igen. Jag vill be om ursäkt till Thilda och Sandra för mitt jävla tjat i bilen på väg hem i natt. Jag va arg och ledsen, och kommer knappt ihåg vad jag sa. Förlåt girlisar! Idag vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt och försöka att glömma gårdagen kanske? Låter helt okej. Nu ska jag kika runt lite på andras bloggar och sådär. Hoppas ni hade en bätre kväll igår än vad jag hade!

Ni betyder mycket för mig brudar, förlåt.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Steffi

Åh vad du var fin i håret! :)

2009-02-28 @ 13:25:50
Postat av: sandra

det gör inget , tror de hade haft roligar om du inte hade vart så nere gumman (L) finns här

2009-02-28 @ 13:31:17
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/
Postat av: Elin

Ditt håååår (L)

2009-02-28 @ 14:26:56
Postat av: Anonym

du är mycket snyyyygg

2009-02-28 @ 15:00:31
Postat av: Mathilda

lugnt sötnos(L)

2009-03-01 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0