Nu säger jag god natt!

Suttit och snackat med Hannes i telefon sen klockan 21.00, la precis på. Det var tredje samtalet från honom idag så det känns som om vi snackat nästa hela dagen. Är på bättre humör nu samtidigt som jag är ännu deppigare, hur går det ihop? Vi har inte snackat ordentligt på två månader. Så det har verkligen vart skönt att få snacka med honom igen, han behövs i mitt liv. Det bara är så, han är en stor del av mitt liv och vän för livet. Lite mer än ett års vänskap nu, ett helt år sen vi snackade för första gången. Det känns inte som om det är så länge sen. Skönt i alla fall att alla hjärtans dag är över nu, för den dagen är inte mycket att ha. När jag satt och tittade på melodifestivalen förut så satte jag på mig Oscars tröja, tände ljuset jag fått av honom och åt chilli nötter. Mysfaktor på hög nivå vill jag lova. Inte lika mysigt att sitta där i mörkret med levande ljus själv kanske, men i alla fall jag fick ju göra det bästa av situationen.

Slutar denna dag med ett stor tack till alla som skickat söta sms och skrivit gulliga saker på msn. Det värmer oerhört mycket ska ni veta. Men mest tack till Patrik och Arvid som kom och gjorde min dag lite bättre med deras sällskap. Lite extra tack till Arvid som kom med en ros och ett kort, det var supergulligt. Blev verkligen jätteglad eftersom jag inte hade en aning om att han skulle komma med detta. Jag tycker om er pojkar, glad att just jag få har två kanon pojkar som er som kompisar!

God natt folket, hoppas er alla hjärtans dag har vart bättre än min :)

Mysfaktor på hög nivå, absoluut


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: puss (a)

såg väldigt mysigt ut jaaa :)

2009-02-15 @ 12:34:05
Postat av: Mathilda

myspys!:)

2009-02-15 @ 12:36:17
Postat av: Arvid

anytime ammi (A)

2009-02-15 @ 12:54:58
Postat av: sandra

naaw, vad gulligt gjort av den där ''jävla Arvid '' han kan han oxå :*

jag hade velat va med dejj uh , hade jättedåligt samvete när ja bara åkte ifrån dej :/

ja får la komma och pussa på dej nån annan dag igen ;)

2009-02-15 @ 14:28:23
URL: http://thegirlsandra
Postat av: tihi :)

fan va mys :D

2009-02-16 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0