Naglarna fixade

Efter duschen fastnade jag vid msn, satt där tills det var dags att äta. Efter maten fixade jag mina naglar, för det behövdes verkligen. Blev en härlig röd färg som fick pryda mina naglar denna gång. Köpte det när jag var iväg och shoppade i torsdags förstår ni, så första gången jag använder det idag. Var lite skeptisk till det eftersom jag köpte det på ullared och de bara kostade 10 kronor. Bara för att det är billigt behöver det inte vara skit, men visst tror man att det är så? Det gör i alla fall jag, jag köper hellre dyrare grejer för det känns på något sätt som en liten garanti på att det håller. Men så behöver det inte alls vara, billiga grejer kan till och med vara bättre än dyra. Detta nagellacket var i alla fall superbra! Nu har jag fastnat vid datorn igen, men ska strax ut på en promenad med min Sandra.

Har suttit och lyssnat på melodifestival låtarna nästan hela dagen och Måns Zelmerlövs låt är verkligen riktigt bra. Den spelas om och om här i mitt rum kan jag lova. Amy Diamonds låt är värdelös och det är även Jennifer Browns låt. Gillar varken melodin, texten eller deras röster. Som sagt tycker jag att låtarna brukar bli bättre när man slipper se vilka de är som framför låten. Hoppas på bättre låtar nästa vecka!

bilden blev lite fail men ritkigt fräsch färg i alla fall, love it!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

najs ju:)

2009-02-15 @ 17:14:58
Postat av: Oscar (a)

Fint armband (A) Rött är alltid sött (A)

2009-02-15 @ 19:33:04
Postat av: sofia

fin färg :D

2009-02-16 @ 15:48:06
Postat av: Brorsan !

cp hand ? ena fingret är ju kortare än det andra :)

2009-02-16 @ 15:49:46
Postat av: Anonym

gillar färgen :)

2009-02-16 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0