Mys och Beck

Har flyttat mig ut till tvrummet med datorn, ser på Beck med mamma och pappa. Jag har skurit ner lite grönsaker som mamma och jag sitter och dippar i dill/gräslökdip, mums! Jag tycker verkligen att det är lika gott som godis om inte godare. Lena, Emil och jag körde hem Linus runt 20.00 och sedan åkte vi hem igen. Dagen har verkligen varit underbar, jag älskar min bästa vän! Vi träffas inte allt för ofta längre men ändå är det som om vi aldrig vart ifrån varandra när vi träffas. På fredag är det Olins och både jag och Linus är taggade till max. Kommer nog att bli en mycket lyckad kväll. Nej nu börjar morötterna ta slut så nu ska jag ner och skära ner lite mer!

busade tills vi var helt slut förut, så det ska va

Inte tröökigt gott!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

så jävla gött äre :D

2009-02-22 @ 22:02:33
Postat av: daniel

mums mums :D

2009-02-22 @ 22:09:57
Postat av: Mathilda

flodhäst,dumbo oh blåval xD

fett gött äre:)

2009-02-22 @ 22:12:21
Postat av: tindra

ser oxå på beck :D

2009-02-22 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0