Mvg barn? Sååklart!

Har gjort engelskan nu och jag har nog gjort mer än vad man skulle. Men det är bra för betyget vet ni, jag ska ju som sagt var börja satsa lite mer på skolan. Engelska är inget jag har svårt med heller så varför inte lägga ner lite extra tid på de då? Om en stund ska jag ut och gå med min fina Sandra, får hoppas jag klarar mig från skador denna gång. Ska byta om och så nu, så vi hörs senare!

''Linda Bengzing & Brolle- Varför gör du som du gör'' är min
favorit låt just nu. Texten är underbar!

''Men vinden som jag känner i mitt hår
Fanns inte alls här igår
För då stod livet stilla
Varför svävar jag ovanför
Och varför känner jag som jag gör
Bara jag får vara där du är''


Vilken är din favorit låt just nu?

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mathilda gjorde den med:D

2009-02-18 @ 20:43:57
Postat av: Anonym

den e superfin! :')

2009-02-19 @ 06:50:43
Postat av: Anonym

min är poker face fortfarande :$

2009-02-19 @ 06:52:39
Postat av: hemliis

amelie hjärta mig :)

2009-02-19 @ 06:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0