Morgondagen gör mig deppig

Alla hjärtans dag imorgon då. Är inte den dagen väldigt överskattad egentligen? En speciell dag då man ska visa sin uppskattning för sin partner och/eller vänner. Är det inte bättre att göra detta varje dag? Personligen tycker jag att alla hjärtans dag bara är en dag då alla singlar ska få känna sig misslyckade och alla de upptagna ska få skryta om va de fått av sina pojkvänner/flickvänner, vilken resturang de åt på, va de gjorde efter de när de kom hem osv. Känns som om jag är den enda som kommer sitta hemma imorn medan alla andra är med sina älsklingar. Självklart är det inte så men det är alltid mest synd om mig, eller hur? Nej men lite surt är det, när man har pojkvän på denna dag så åker han bort. Andra år på alla hjärtans dag har jag vart me mina tjejkompisar och gått på bio, ätit middag, haft myskväll eller något sånt. Men detta året är det annorlunda, detta året har tjejerna fått pojkar. Då är det annorlunda vet ni, kompisarna är inte längre viktigast. Vet ni vad min största rädsla är? Att få vara ensam, ensamheten skrämmer mig. Ibland känner man sig bara så bortglömd, som om ingen ser en som om man bara är luft. Hatar denna känslan, förstår ni nu vad jag menar? Alla hjärtans dag gör en bara deppig om man ska spendera dagen alldeles ensam.

and he say, marry me Julliet you'll never have to be alone..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnos!(L)

2009-02-13 @ 20:24:56
Postat av: tyra

det är bara meningen att de som inte har någon ska få känna sig misslyckade denna dag..

2009-02-14 @ 12:35:33
Postat av: sara

alla hjärtans dag är underbar så länge man slipper spendera den ensam. Jag slipper detta för jag har min underbara pojkvän (L)

2009-02-14 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0