Lugn dag

Efter en väldigt skön och lugn dag, med en väldigt trevlig kväll säger jag nu god natt. Imorgon ska jag och min bästa vän Linus åka pulka. Får ju göra det bästa av det här med snön, blir bara mer och mer. Har snöat nästan hela dagen idag så jag tror inte att den har tänkt försvinna. Var ett tag sen jag träffade Linus så det blir nog en superbra dag imorn! Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng, me de nya lakanen. Finns det något skönare än när man är supertrött och får gå och lägga sig i e säng med helt nya lakan i? Det är det bästa jag vet!

God natt folket :)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: david

åh, jag vill också åka pulka! :O

2009-02-22 @ 01:21:26
Postat av: adam

jag ska också åka pulka idag :D

2009-02-22 @ 12:28:22
Postat av: lojjsan

haha va kul, inte åkt pulka sen ja va liten :D

2009-02-22 @ 13:17:03
Postat av: Anonym

pulkaaa :)

2009-02-22 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0