Lördag

Vaknade 11.20 av att Sandra stökade omkring i rummet. När klockan var halv kom hennes pappa och hämtade henne. Orsaken till varför hon åkte hem så tidigt är att hon ska fira alla hjärtans dag med sin pojk idag och dom skulle mötas utanför Da Vinci 13.00. Ni vet ju hur vi tjejer är, tar hur lång tid på oss som helst att fixa oss. Speciellt när vi ska ut med våra killar, då kan vi stå och välja kläder i flera timmar. Hoppas du får en bra dag med din pojke Sandra! Kvällen/natten har vart sjukt mysig. Låg och pratade till klockan 5 i morses om precis allt. Känner att jag mår lite bättre nu när jag verkligen snackat av mig, känns skönt att veta att man har någon som bryr sig om en. Någon som ser till att man inte blir ensam oavsett hur saker och ting förändras. Dagen idag tänker jag se som en helt vanlig dag, ingen speciell dag alltså. Grejen är ju att man inte märker någon skillnad på vad de är för dag för äns man sätter sig vid datorn. Då laddar folk upp bilder på bilddagboken på vad dom fått och hur dom ska spendera dagen. Men varför ska jag sitta här och tortera mig med det? Det är ju frivilligt att sitta vid datorn liksom. Melodifestivalen ikväll då, har något att sysselsätta mig med ikväll i alla fall. Inget parketten idag heller, för killarna är tydligen viktigare än vännerna. Blir nog att lägga sig tidigt också, så går dagen fortare över. Jag är i alla fall hemskt glad över att jag har Sandra, det skulle vara ganska mycket svårare utan henne kan jag säga. Nej nu har jag gnällt färdigt om detta, ska jag gå och ta en dusch. Sedan ska jag gå ut och ta en promenad! Ibland behöver man en stund för sig själv ni vet. Hoppas alla får en bra dag med sina pojkvänner/flickvänner. Denna dagen är för alla kära härtan, inga andra det bara är så.

att kyssa en grodprins som sedan blir en prins vore ju inte helt fel?

Foto: Me, myself and I

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugit att din kille åker bort just på alla hjärtans dag. Stackars :(

2009-02-14 @ 12:37:30
Postat av: Patricia

Riktigt underbart fin bild :)

2009-02-14 @ 18:52:28
Postat av: niklas

fin bild :D

2009-02-14 @ 23:55:46
Postat av: Mathilda

najs bild ju:)

2009-02-15 @ 12:38:59
Postat av: sandra

du v et att jag finns och ja tröttnar aldrig på att göra det heller ! amelie du betyder , det finns ingen som du , de e bara dej ja kan dela det värsta med , du lyssnar och förstår !!

Utan dej vore ja inte mycket till människa , AJg vill aldirg förlora dej igen !!

2009-02-15 @ 14:32:40
URL: http://thegirlsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0