Liten uppdatering

Har suttit och kikat på Beck samtidigt som jag pärlat ett halsband. Det är ju faktiskt väldigt roligt, förstår inte riktigt varför jag slutade. Men nu är jag igång igen, har gjort ett vitt halsband nu ikväll. Har inte pärlat på flera månader så jag är förvånad över hur nöjd jag blev med resultatet. Trodde inte det skulle bli så bra. Men det blev det allt! Kanske ska börja göra och sälja igen? Lättförtjänta pengar är det ju i alla fall. Jag får väl se hur det blir. 

 Nu ska jag gå och titta på hästhoppning på tv med mamma och sedan hade jag tänkt gå och göra en hårinpackning för mitt hår ser ledset ut! Blir ju så när man färgar det. När man plattar och tvättar det flera gånger per dag och även har hårspray i. Känner mig ganska blåst, hade ingen aning om att håret tog skada av hårspray men det gör det tydligen. Vill absolut inte sluta platta håret så jag får börja ta hand om håret på andra sätt, hårinpackningar! Någon som har bra förslag på något bra märke på hårinpackningar?

Detta halsband gjorde jag idag, snyggt att ha till en klänning eller tunika


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Oscar (A)

Snyggt, bra gjort Amelie(L)

2009-02-08 @ 23:50:30
Postat av: Sofia

gud vad fint! :)

2009-02-10 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0