Lillasyster

Visst är det sorgligt att det är sista dagen på lovet idag? Jag vill ha mer lov!
Sitter här med lillasyster, ska snart lägga oss i sängen och se film. Blir Beck som vanligt, tittar alltid på de när vi träffas. Vi har hitills roat oss med att ta massa kort, brukar bli så. Så några utav de bilderna delar vi med oss av i slutet på detta inlägg. Det är mysigt att ha henne ska ni veta! Känslan av att känna sig behövd är den bästa som finns. Varje gång när hon är ledsen eller har problem kommer hon till mig, det känns skönt. För då betyder ju det att hon litar på mig. Den 20 februari ska hon och hennes kompis på ett disco. Förra gången dom va de så hjälpte jag dom me smink och hår innan. Så det har hon bett om hjälp med denna gången också, självklart ställer jag upp på de. De går  ''bara'' i 6an så dom är så söta redan innan allt smink och hårprodukter, men ibland måste man ju få festa till de lite. Träffas inte ofta längre så nu ska vi gå och ta vara på tiden, se på Beck och mysa!

You make me happy girlie, smile until you die


Kläder från gårdagens inköp fick bli dagens outfit, I love it!


Jag älskar dig lillan


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Oscar (a)

Sötnossss Amelie (L)

2009-02-13 @ 18:01:20
Postat av: Titti

åh sööta!

2009-02-13 @ 18:01:40
Postat av: Adam

du är otroligt fin, du vet de va?

2009-02-13 @ 18:07:55
Postat av: Mathilda

ni e gulliga!

2009-02-13 @ 20:03:32
Postat av: Felicia

gulliga ni e, lika varann också! :)

2009-02-13 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0