Lillasyster med sångröst

Nu har lillasyster precis dratt hem, har vart en mycket mysig dag! Hon sjunger och spelar piano otroligt bra ska ni veta. Är väldigt avundsjuk på henne, skulle också vilja kunna de. Hon försökte lära mig lite på piano men jag har inte ritkigt de där i mig känner jag. Men hon hade tålamod med mig och blev inte sur när jag spelade fel, fast jag säkert gjorde det 100 gånger. Efter en timme hade hon lärt mig början på Diana låten, känner mig ganska duktig måste jag säga. Jag älskar att sitta och lyssna när hon sjunger, hon har verkligen en helt underbart bra röst. Tror hon spelade och sjöng Diana låten för mig mer än 20 gånger, så otroligt fin. Jag älskar verkligen henne, alla borde få ha en syster som henne. Ska försöka ses snart igen, men blir aldrig så fast än att vi säger det. Får hoppas det blir ganksa snart i alla fall, för jag vill lyssna mer när hon sjunger!

Sitter och väntar på Sandra nu, hon kommer lite efter 8. Är själv hemma, Lena är och gymmar och Emil är och spelar bandy. Men Emil bör komma hem snart, bandyn slutar halv 8. Gillar inte ritkigt att vara själv hemma i vårt stora hus, inte när de e mörkt. Men både Emil och Sandra kommer nog snart, så jag klarar mig. Hoppas ni haft en bra dag!

Älskade Evelina med världens bästa sångröst


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: elin

ja, hon kan verkligen sjunga!

2009-02-13 @ 20:28:18
Postat av: 1478

det kan min syster med, tvingar henne typ jämt att sjunga för mig. haha (a)

2009-02-14 @ 12:34:50
Postat av: anonym

naaaw :D

2009-02-14 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0