Pluggis

Har suttit med mina läxor sen halv 5, så nu tyckte jag att jag var värd en liten paus. Har precis packat danssväskan för imorgon är det äntligen dans igen efter en veckas uppehåll. Mediekommunikations läxan är klar men jag har inte börjat med naturvetenskapen än, jag har verkligen ingen ork. Men imorgon kommer jag som sagt inte hinna plugga så mycket så måste även hinna med att öva på provet ikväll. Får nog sitta och plugga på provet på bussen till och från dansen imorgon, för efter träningen när jag kommer hem är jag för trött. Hade tänkt gå ut en sväng nu och ta lite luft, sedan får jag plugga på provet. Bara 7 veckor kvar tills nästa lov, det klarar jag nog!

Jag ska bli ett MVG barn minsann!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem

du kommer klara det, kämpa!

2009-02-16 @ 22:42:39
Postat av: sara

det ska jag oxå bli, haha (a)

2009-02-16 @ 22:43:44
Postat av: Hampus

det klarar du fint :D

2009-02-18 @ 09:56:31
Postat av: tobias

haha rätt inställning :D

2009-02-18 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0