Kvällens planer

Sådär, nu var det bestämt hur kvällen blir. Jag blev plötsligt väldigt sugen på tacos, så pappa åkte in för att köpa det för en stund sen. Ska hjälpa honom att laga det sen och sedan ska vi äta. Efter maten kommer Thilda och Sandra hit och så blir det mysa och titta på melodifestivalen. Var tänkt att lite fler skulle vara me, men dom hade ingen skjuts. Killar är allt bra värdelösa ibland. Nej nu ska vi inte vara såna.  Aja, blir säkert mysigare med en tjejkväll. Nu ska jag gå och fixa iordning tacosen, hörs senare. Ha en bra kväll alla, för det tänker jag ha! :)



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara jag som har skjuts :P:)

2009-02-07 @ 18:30:52
Postat av: Oscar (A)

du kmr säkert ha mysigare utan mig. jag är glad att du fråga, jag gjorde vad jag kunde men det räckte inte.

2009-02-07 @ 18:53:12
Postat av: Mathilda

det lär bli myys!:)

2009-02-07 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0