Jessica

Nu har Jessica och de andra precis åkt. Hon hade med sig sina två kusiner idag också, Brian och Kevin. Kevin är 10 och Brian är 5. Allihopa var på bushumör så är ganska trött nu, men Kevin var ändå ganska lugn. Spela guitar hero, busade massor och de andra åt tårta och glass. Jag äter ju som sagt var inte sånt, så jag drack vatten bara. De stannade inte så länge för dom hade köpt en fisk och den klarar sig inte utan akvarium allt för länge. Så nu har dom åkt hem för att ta hand om den skulle jag tro. Jag gör inte mycket för tillfället, ligger i sängen och har ont i magen. Har träningsvärk sen igår förstår ni. Klockan 6 kommer Thilda hit, mys mys :). Just nu har jag inte mycket mer att skriva så lägger upp lite bilder från Jessicas besök. Skriver senare såklart :)

Börjar med en bild på lilla Jessica


                           Brian gör grimaser
    

               Brian och Jessica gör grimaser tillsammans



Från v. Lena, Emil, Jessica, Brian & Kevin :)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötungar!(:

2009-02-07 @ 17:24:58
Postat av: tihi

åh vad söta! :)

2009-02-10 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0