Jag och Thilda säger god natt

Nu snöar det igen, vill inte ha mer snö! Snöade massor under torsdagsnatten men det regnade bort under fredagen. Så idag har det bara vart slaskigt och äckligt ute och nu har det börjat snöa igen. Jag vill inte ha snö, jag vill ha sommar och sol. Trött på snö och slask, det är inget man vill ha i februari. Inte mycket att göra åt, kommer inte sluta snöa hur mycket man än gnäller. Nu ligger jag och Thilda i sängen och ser på tv, känner att jag börjar bli väldigt trött. Kommer antagligen inte bli så mycker sova inatt i alla fall, brukar inte bli det när man sover med kompisar. Blir oftast så att man ligger och pratar hela nätterna, eller ser film. Det är mysigt men dock blir man riktigt trött dagen efter sen. Vi har ställt klockan på 10 imorgon eftersom Thilda ska till lidköping och leka med Markus vid 1-2 någon gång.

Mina planer för morgondagen är inte många, vakna upp med thilda och käka frukost och sådär. Sen blir det nog en promenad med borsan och efter det ska jag träna. Vi har en hel del läxor över lovet, så kanske får börja med dom imorn om jag ändå har tid över. Blir alltid så att man gör dom i sista stund, egentligen är det smartare att göra dom så fort som möjligt. Då slipper man sitta med det dagen innan och sen få halvbra på proven. Jag tror inte att jag är ensam om att göra på detta sätt. Är nog många som känner igen sig, eller hur?

Nej, nu ska vi kika tv och prata sen blir det sova. Sov gott och god natt!

Jag saknar Öland!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

härlig bild:)

2009-02-08 @ 12:55:07
Postat av: Oscar (A)

jag vill oxå till öland. liksom en ö oh ett land;) plus att det finns en stad som heter färjestaden elr nått ;)

2009-02-08 @ 23:49:24
Postat av: anonym

åh vad härlig bild! :)

2009-02-10 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0