''Ikväll ska jag lägga mig tidigt''

Jo men det gick som det gick med det, som vanligt. Klockan är nu kvart i 11. Hade tänkt gå och sova runt halv 10, men jag fastnade vid tv:n. Filmen ''Accepted'' går just nu på tv 6, riktigt bra film. Kan inte gå och lägga mig nu när jag börjat se den, nu måste jag såklart se klart den. Så det blir väl inte sova än på ett tag, typiskt mig. Mamma skickade sms precis och ville att jag skulle ringa henne, så det ska jag gå och göra nu. Sen ska jag se klart filmen och efter det blir det sova. God natt folket!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, känner igen mig precis!

2009-02-04 @ 07:06:47
Postat av: Mathilda

myyys!

2009-02-04 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0