Hemma igen, men bara för en kort stund

Dagen idag har vart helt sjukt seg, har vart så otroligt trött och inte alls mått bra. När vi äntligen hade slutat 13.30 så tog jag och Thilda bussen till station och gick till Fihn optik. Jag skulle hämta mina glasögon och betala dom och så, men självklart var dom inte klara än. Blev mycket irriterad när dom sa att jag skulle få vänta en timme ungefär. Vi gick till mammas skola och satt där och väntade på att tiden skulle gå. Lite innan tre så åkte vi tillbaka och då var dom klara. När vi kom ut därifrån sa mamma att hon va tvungen att åka och handla och det hade verkligen inte jag tid med. Ska fixa små tjejerna idag ju, så vi gick till busstation. Brorsan smsade och sa att han skulle hem och fråga om vi skulle me, så vi åkte med honom istället för buss. Har bara vart hemma i 10 minuter nu, sitter och slänger i mig lite mat. När jag ätit upp får jag springa till lillsyrran och hjälpa dom fixa sig. Jag skulle vart där 15.00, så jag är stressad nu!

Jag lägger upp bild på glasögonen senare ikväll. När jag är hemma igen och har tid för det!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du är skit söt i dom:)

2009-02-20 @ 16:30:05
Postat av: sanna

jag vill se, lägg upp nu :D

2009-02-20 @ 18:04:05
Postat av: hahahaa

lääääääääääääägg upp då :D

2009-02-20 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0