Hemma en stund

Skolan idag har vart helt okej, dagen gick fort. Har precis kommit hem nu, bara hunnit med att käka lite. Klockan 15.15 kör Patrik mig till Lidköping eftersom jag har träning idag. Han ska följa med och titta, jag kommer säkert göra jättemånga fel bara för det. Egentligen brukar jag vara med Arvid nu, men glömde värktabletter hemma och kände att jag var tvungen att äta eftersom jag inte åt något i skolan. Nu ska jag gå och göra mig ''tränings snygg'' och sedan ta värktablett. Hinner nog med ett litet inlägg innan jag åker sen också!

& för er som kommenterar anonymt men missat mitt inlägg om det. Era ip nummer loggas när ni kommenterar så jag vet vilka ni är. Förstår inte meningen med att kommentera anonymt, ofta jag blir ledsen av att någon i stockholm tycker att jag sminkar mig för mycket? Eller att en i Lidköping frågar om min foundationtub tog slut vid halsen. Allt handlar om avundsjuka. Ni vet, det är faktiskt frivilligt att läsa min blogg. Så om ni stör er på dessa grejer så är det bara att klicka på krysset i högra hörnet :)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha så jävla sköön xD

2009-02-24 @ 15:10:12
Postat av: Adam

förstår inte vad de är för mening med att kommentera anonymt. Verkligen omoget beteende :)

2009-02-24 @ 17:41:53
Postat av: Erika

haha, anonyma töntar :D

2009-02-24 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0