Hemma efter en allt för lång skoldag

Äntligen hemma, denna skoldagen har verkligen gått hur segt som helst. Fick tillbaka våra matteprov och jag fick ett poäng ifrån G. Riktigt surt och det gör mig så besviken på mig själv. Nu ska jag verkligen gå in för matten, nästa prov ska jag ha godkänt eller till och med vg på! Får jobba gärnet me matten, ska ha matte B i 2an och jag vill ju klara det. Under mattelektionen skickade Patrik sms till mig och fråga om jag ville ha skjuts hem. Så när jag slutat kom han och hämta mig, det gjorde min dag lite bättre och det var det som va hans tanke. Håller på att göra lite mat nu så ska stax äta sedan blir det plugga mediekommunikation och även naturkunskap. Har natur prov på onsdag så får plugga länge på det idag eftersom jag har träning imorn och inte hinner öva på provet så mycket då. Ja det är allt bra synd om mig ibland. Nu ska jag kila ner och äta, har gjort makaroner och köttbullar väääldigt ansträngande vill jag lova (a)

Mitt liv, mina beslut.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: tobias

någon är fin? :)

2009-02-16 @ 17:17:39
Postat av: någon typ?

sötnos!

2009-02-16 @ 18:56:40
Postat av: Brorsan !

säger inte sötnos och fin som alla andra, utan det är min syrra det (A) you can doit

2009-02-16 @ 20:03:22
Postat av: sandra

keep on fighting my girl ;)

2009-02-16 @ 21:13:34
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Mathilda

sötnos!

2009-02-16 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0