Hemma, äntligen!

Äntligen ligger jag i min säng, har längtat efter att få göra de hela dagen. Skolan gick ovanligt fort idag, efter skolan hann jag träffa min pojk en liten stund. Sen tog jag bussen till Lidköping och träffade Arvid någon timma. Vid 4 började min träning och som jag sa i morses så fick jag lust med träning när jag väl var där. Var super kul idag, dansade nästan hela tiden hade lite fys också men det var mest dans och hjulningar. Fick lära oss en ny dans också, ska bygga mer på den efter lovet. Har ingen dans på lovet, är uppehåll då så nästa träning är inte föräns den 17. Så vi ska öva på de 3 olika danserna hemma under lovet, blir nog bra. Efter träningen tog jag bussen till Skara och där kom Patrik och hämta mig snäll som han är. Det tackar vi massor för! När jag kom hem duschade jag direkt, packade upp dansväskan och pratade lite med min bror som hade kommit hem under tiden jag duschade. Så kom jag på att jag glömt cykeln vid busshållsplatsen, så det var bara att dra och hämta den. Min bror körde dit mig för jag orkaded inte gå. Så till slut när jag var hemma igen var klockan halv 8. Blev en kort pratstund i telefonen med pojken för sen kom pappa hem med mat, brukar bli så när mamma inte är hemma. Hon är som sagt i Stockholm, men kommer som tur är hem imorn! Inget kul att vara själv med pappa och Emil. Trodde Emils tjej också skulle vara hemma men hon åkte också till Stockholm igår, fast med sitt jobb. Hon kommer hem på torsdag, så nu får jag passa på att umgås med min bror. Ikväll ska jag verkligen sova tidigt, har träningsvärk efter dansen redan nu och är allmänt trött. Plus att vi ska vara i skolan från 8 till 8 imorn, det kommer nog bli jobbigt. Jag behöver min skönhetsömn!

Nu ska jag dra och kika lite tv, skriver senare!


Are we human, or are we dancer?

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

snygga:)

2009-02-03 @ 21:34:13
Postat av: Mathilda

snygga;)

2009-02-03 @ 21:36:49
Postat av: Mathilda

snygga:)

2009-02-03 @ 21:42:15
Postat av: Älskling

fett najs^^ du är min (a)

2009-02-03 @ 21:59:17
Postat av: Arvid

du är dancer så e jag bara human :D

2009-02-03 @ 22:27:53
Postat av: anonyym

sjuuuuuuuuuuukt snygga brallor!

2009-02-04 @ 07:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0