Hemma

Kom hem för en stund sen, skolan idag har inte vart jobbig alls. De två första medielektionerna gjorde vi först klart vår skiva och sedan började vi på ideérna till ''röj en mina''. De är en tävling som alla på media ska vara med i, vi ska komma på något bra tshirt tryck som passar in till ''röj en mina'' temat. Jag har inga ideér alls för detta känner jag, tycker denna uppgiften var supertråkig! Men tyvärr måste man göra såna saker också. På datorkunskapen idag testade vi att spela in grejer på datorn och sedan ge effekter och sådant på. Även att klippa bort vissa delar om de blivit fel osv. Det var väldigt kul, kan bero på att man inte var tvungen att anstränga sig? Vi ska göra ett eget radioprogram längre fram så därför lär vi oss detta nu. På bussen hem träffade jag min fina Sandra, för er som inte fattat de så går inte vi på samma skola. Hade en trevlig pratstund med henne, finns nog ingen som förstår så bra som henne. Nu sitter jag här och funderar på om jag kanske skulle göra lite läxor, men jag har ingen lust alls. Måste skärpa mig, jag vet!

Så här ser mitt skivfodral ut, blev inte nöjd alls. Känner att jag
slarvat alldeles för mycket. På framsidan är det jag, Thilda och Kamilla.
(Klicka på bilderna för större bilder)

   
Och såna här snygga lurar fick vi ha på oss när vi spelade in, raawr!
(Jag & Thilda)



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: sandra

;)

2009-02-25 @ 16:41:41
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Sanna

fint amelie :)

2009-02-25 @ 16:50:12
Postat av: Adam

vad söt du är :)

2009-02-25 @ 18:49:59
Postat av: Mathilda

ditt e fint:)

2009-02-25 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0