Hemma

Så var jag hemma igen, dagen har vart riktigt mysig! Har vart med min Oscar hela dagen, gjorde inte mycket på själva dagen. Men på kvällen tog vi bussen till Skövde och gick på bion ''I taket lyser stjärnorna''. Den handlar om Jenna som är fjorton år och inte är särskilt populär. Men hon önska hon var lika populär som Ullis och att Sakke, en kille hon tycker är snygg ska bli kär i henne eller åtminstonde titta åt henne. Jennas mamma är döende i cancer så dom får bo hos hennes mormor och det är inget Jenna tycker om, hon går inte alls ihop med sin mormor. I Jennas ficka ligger en bortglöm dikt: Om du dör mamma, då tar jag livet av mig. Filmen var bättre än vad jag trott, även fast min mamma tidigare idag berätta hur den slutade. Den var faktiskt så bra att jag skulle kunna tänka mig att gå och se den på bio en gång till. Killen som spelar Sakke är samma som spelar Tzatziki i Tzatziki filmerna, han hade ju blivit riktigt snygg! Samuel Haus heter han, sök på google om ni vill se något snyggt. Nu hade jag tänkt träna en stund och sedan göra en hårinpackning, märks redan skillnad på håret efter bara 2 dagar. Det är så otroligt skönt med lov, synd bara att det inte är längre än en vecka. Saknade dock dansen idag, hade uppehåll denna veckan bara för att det är lov. Men nästa tisdag har jag träning som vanligt igen. Hoppas ni haft en bra dag!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Martina

den filmen är underbar!

2009-02-10 @ 23:26:58
Postat av: Ullrika

Älska den filmen

2009-02-10 @ 23:29:54
Postat av: Oscar (A)

snyggt kort (a) yeah den var riktigt bra faktis (Y) det vvar mysit idag oh nu är det 5 hela dagar innan vi syns igen, snyft:* meen det går nog fort!<33

2009-02-10 @ 23:31:51
Postat av: Brorsan !

men du :P du kan ju fan inte berätta hela filmen :P då kan jag lika gärna gå till dig och höra dig prata om den ist för att gå på bio :D

2009-02-11 @ 00:16:11
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: jotack det är bara bra! (^^,)



den där filmen bara måste jag ju se hör jag!

2009-02-11 @ 00:38:48
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0